Bolt!

Igår var jag som sagt på stan och kom hem med massa fina kläder, det var verkligen en bra shoppingdag igår! Dock hann inte jag och Jonte till optikern för att titta på glasögonen..klockan han bli för mycket så de han stänga. Vi var ju som sagt i Södertälje först och hämtade intyg på synundersökningen så det tog sin lilla tid.. Men glasögonen får bli någon annan dag, nu har jag i alla fall intyget klart.

Jag hittade i alla fall ett par väldigt fina ljusgråa byxor, en t-shirt och två skjortor + massa trosor och en BH. Väldigt bra! :) Jonte hittade även han ett par jeans, så vi båda var glada och nöjda :D

Idag har jag sovit ganska länge, det var skönt för jag har gått upp ganska tidigt de senaste dagarna. Det är i och för sig också skönt eftersom att man har hela dagen på sig, men ibland måste man få sova :) 

Nu har jag precis tittat på Bolt! Den var faktiskt förvånandsvärt bra, och rolig! Himla söt film faktiskt :) Passar hela familjen! Jag gillar duvorna ^.^

Jag måste nog läsa lite i mina kursböcker nu, har varit ganska dålig på det de senaste dagarna..sen ska jag träna och ikväll är det Beck :) Har inte sett den som är ikväll, blir spännande!

 


Kommentarer
Postat av: .

Vart hittade du jeansen då? :)

2009-02-10 @ 19:12:02
Postat av: Anonym

Svar: De fanns på Zara! :)

Vem är du? :P

2009-02-10 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0