Halsont

Hej på er!

Nu känner jag mig lite piggare än vad jag gjorde när jag skrev senast...Fast jag är inte frisk. Jag har ont i halsen, det började igår och var som värst i morse. Kändes som att någon rispade i halsen när jag försökte hosta, och gud vad ont det gjorde när jag nös! Ajajaj. Men teét och strepsilsen jag har knaprat i mig verkar ha hjälpt i alla fall för det är bättre nu.

Skönt att jag var ledig idag så jag fick vila ordentligt. Eller vem försöker jag lura? Vila, pyttsan. Här var det plugg tför hela slanten som gällde. Tentan är nästa fredag och jag håller på att kämpa mig igenom mina 6 böcker..vilken en är på ca 1200 sidor och på engelska. Så jag har iprincip läst hela dagen. Men nu ikväll har jag bara suttit och slappat framför tvn. Det är skönt ibland.

Mina planer för helgen är att träffa Helena (en tjej i min klass), det blir kul :) Sen på lördag ska jag till min kusin Jenny och fira henne eftersom hon blir 18! :) Sen blir det väl mer plugg i guess..nödvändigt ont typ. Men det är faktiskt väldigt intressant..men man måste väl få klaga lite ändå? ,p

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Börjar 10 imorgon och slutar 15. Lång dag för mig :D

Puss på er och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0