Helgen

Idag har vi varit och firat min kusin Jenny som fyller 18 på tisdag, så grattis i förskott på dig! :) Så idag blir det ingen middag för min del eftersom det blev tacos och hemlagad pizza och tonfisksallad där, väldigt mumsigt! Plus semlor och banankaka och choklad till efterrätt så min mage är full. 

Igår var det en väldigt trevlig kväll! Jag och Jonte åkte hem till Helena och hennes pojkvän Jonas. Vi körde singstar hela kvällen i princip och det var så jävla kul! Jag måste köpa det till wii om det finns något motsvarande d.v.s, men det hoppas jag! Så tack för en jätterolig och trevlig kväll, hoppas det blir fler gånger! :)

Sen hade vi sån tur att mina kusiner bor i närheten av Helena och Jonas och sen på kvällen fick vi skjuts hem av min snälla kusin Jocke, så tack för det! Det var så skönt eftersom att tågen hade slutat att gå och nattbussen är ju ingen höjdare direkt..

Min hals är fortfarande lite hes och jag är fortfarande lite förskyld, men är i allafall på bättringsvägen som tur är! Men känner mig rätt trött idag så jag och Jonte ska bädda ner oss i sängen och ligga och kolla på tv och äta chips idag har vi planerat. Och sen somna tidigt, det blir skönt.

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag har! Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0