Rubrik?

Idag har varit seg med hemkörd pizza. Det var dock väldigt gott!

Igår var det fest, det var väldigt trevligt! Mycket trevligt folk. Jajamensan.

Kvällen slutatde däremot inte så trevligt, men annars var det kul!

Jag åt helstekt fläskkotlett med potatis och sås till middag idag, det var också väldigt gott.

Sen bar det av till mina kusiner och för att fira födelsedag med tårta och chokladboll så jag fick ont i magen, mindre bra.

Sen var det Beck och nu hade jag tänkt sova.

Imorgon ska jag plugga och gå till tandläkaren, mindre kul! Usch. Håller tummarna för noll hål.

Känndes som det här inlägget blev extremt inlevelsefullt..får återkomma när jag är lite piggare.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0