Sommarlängtan

Seg dag idag! Är ledig och har mest legat i sängen hela dagen med datorn..Fast! Jag har tränat lite också, så helt slö är jag inte (bara nästan)..Min fjärrkontroll till tvn har slutat att fungera helt och hållet..jag har bytt batterier men inget hjälper..den lyser men mycket mer händer inte. Detta innebär att jag måste sätta på/stänga av tvn på själva tvn. Mycket irriterande! :P Som tur är har i alla fall inte fjärrkontrollen till boxen också pajjat, så det går som tur är att byta kanal från sängen och höja/sänka volymen..


Förövrigt längtar jag väldigt mycket till sommaren, är trött på slasket utanför, usch!
Funderar på att åka utomlandsnågonstans med älskling i sommar, men då blir det nog en sista-minuten resa :) Om det inte blir så kanske det blir en tripp till Gotland och hoppas på att det blir en varmare sommar det här året i Sverige..utan regn! Visst längtar ni också till sommaren?



Mallorca 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0