Bubbelbad

Igår var en bra dag. Jag tillbringade dagen med älskling, vi åkte runt med bilen litegrann och sen på kvällen tog vi ett underbart bubbelbad. Så himla skönt. Det var så länge sen jag babade i bubbelbadet så det var välbehövligt. Det enda som saknades var levande ljus och jordgubbar :P Det var så himla avkopplande! Vi låg säkert där i en timme. Till slut när vi skulle gå upp så funkade inte knappen till bubblorna så de gick inte att stänga av..väldigt konstigt. Så vi fick stänga av elen till badkaret istället. Men det gick ju också bra.

Har så himla ont precis under högra ögat vid de undre ögonfransarna..jag vet det låter konstigt men om man rör underögonfransarna så gör det jätteont och det gör det även varje gång jag blinkar. Väldigt irriterande. Men men det går nog över hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med ögat känner jag igen. Jag får det vid tre olika tillfällen; 1, om jag haft mascara på och inte tagit bort det före läggdags 2, om en hårsäck till ögonfransen är irriterad (då kan man inte göra så himla mycket egentligen, det går oftast över efter en dag) eller 3, om det är en vagel på g! Då är det bästa att ta riktigt varmt vatten på en handduk och hålla mot ögat i några minuter.

Hoppas att det går över sweetie, puss!

2009-01-18 @ 20:48:16
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0