Produktiv dag..

Nu har jag sett den! Den var underbar, så himla fin. Benjamin Buttons fantastiska liv. Man blev glad i hela kroppen på ungefär samma sätt som när jag såg Mamma Mia-filmen :) Båda rekomenderas starkt.

Kunde tyvärr inte njuta fullt ut av den de sista 45 minuterna för pappa skulle hämta oss och jag hade sagt lite fel tid till honom. Så kvart i 5 skickade han sms och frågade var vi var..jag skickade tillbaka att filmen inte hade tagit slut än. Blev mer och mer stressad ju längre filmen höll på. Klockan halv 6 slutade den..jag är så bra på att räkna. Den började 5 över halv 3 och var 2 tim och 46 min. Ja men då är den ju klar kvart i 5 tänkte jag..bara det att jag först och främst räknade fel och sen räknade jag inte med att reklamen brukar hålla på i ca en kvart.. Pappa fick gå runt på Media Markt så länge..vilket jag tror han inte hade så mycket emot :P

Idag har jag vart ledig. Det var meningen att jag skulle göra uppgiften till seminariet imorgon som gick ut på att jämföra och svara på frågor om lite olika texter som handlar om nazismen..men jag har sovit i princip hela dagen. Jonte kom hit vid 10 för han hade 4 timmar mellan sina lektioner..stackarn. Vi låg mest och kollade på tv så jag blev jättetrött av det och sen gick han igen vid halv 1. Då försökte jag läsa texerna (vilka är på ca 15 sidor var) men frågorna var så jobbiga och jag blev så trött igen när jag läste så jag somnade i soffan och vaknade vid ca kvart över 4. Hade väldigt ont i nacken av den obekväma positionen. Måste lära mig att inte somna i den lilla soffan! Sen åt jag middag och nu kollar jag på tv igen. Vilken produktiv dag.. På fredag har jag tenta..muntlig dessutom. Så tills dess måste jag plugga i allafall :P

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0