Kungen i Salem

Hej hej!
Gud vad dålig jag är på att uppdatera! Jag skyller på att jag har så mycket att plugga hela tiden och när jag väl är ledig orkar jag inte sätta mig vid datorn, då umgås jag hellre med min fina pojk. Men nu tänkte jag skriva ett litet inlägg i alla fall.

Det har varit kanonfint väder i helgen, så underbart! Dock har jag varit iväg till landet och till min mormor så jag har inte hunnit sola så mycket. Igår fick jag dock lite sol på mig en stund. Bikinin invigdes för iår ^^ Juste Malin, jag hittade en liten grej till dig som jag köpte. Men förvänta dig inget märlvärdigt, tyckte den passade dig så bra bara :) Du får den nästa gång vi träffas.

Nu snart ska jag bege mig till centrum och kolla på kungaparet, ja dom är nämligen i Salem i dag.. måste ju gå dit och titta i alla fall. Kul att det regnar..men men. Sen måste jag hem igen och gräva ner mig i boken "Det stora kriget fpör mänskligheten" igen som handlar om Irak, Iran och Palestina-Israel konflikten. Mycket intressant men jobbig att läsa. Och jag ska ha läst 100 sidor tills imorn. kul kul.

Nej nu måste jag sluta, jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills jag skriver igen! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0