Datorn är här!

Ja idag var jag och hämtade min nya dator i Stockholm med min kära pappa. Bara att ta sig dit var ju ett helt projekt i sig. Eftersom vi inte riktigt hittade till adressen körde vi efter GPSen..vilket vi inte skulle ha gjort. För det första visade den att vi skulle genom hela stan och in mitt i city och för det andra tyckte den att vi skulle köra vägar där bara taxi får åka..Vår bil är ingen taxi! När vi till slut kom fram fanns det självklart inga parkeringar men efter mycker krångel fick vi i alla fall med oss datorn och skärmen hem.

Sedan startade projektet med att installera allting (drivrutiner m.m). Efter detta var gjort skulle jag installera World of Warcraft..det är 5 skivor att installera till att börja med. Datorn är jättebra och går hur snabbt som helst..förutom att ladda ner patcarna till WoW (men det har med internet att göra och inte med datorn). Man är alltså tvungen att ladda ner patchar för att kunna spela..vilket är väldigt många! Så nu har den väl hållit på å laddad ner i kanske 2 timmar och den har kommit till 30%..Ja det går verkligen inte snabbt..
 
Juste tänkte berätta lite om hur det går i min "utredning" hos doktorn.. Alltså jag är ju så himla trött hela tiden och jag får ont i magen efter varje gång jag har ätit..vilket är jobbigt..Så nu ska jag i alla fall till Södertälje sjukhus och göra ultraljud (nej jag är inte gravid) imorgon på bukorganen för att se om det är något fel. Så jag måste fasta nu ända till efter undersökningen vilken börjar klockan 9:30 imorgon..med andra ord kommer jag vara väldigt hungrig!

Men nu ska jag hejja på patchen och hoppas den går lite fortare. Sedan ska jag sova, vi hörs! Hejssvejs

Kommentarer
Postat av: Buttran

"...för det andra tyckte den att vi skulle köra vägar där bara taxi får åka..Vår bil är ingen taxi!"



Bra observation sötnos ,p

2009-03-12 @ 16:27:20
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0