Flytt!

Nej det är inte jag som ska flytta tyvärr (längtar!), utan jag och jonte och min familj och mina kusiner hjälpte min mormor att flytta. Så klockan 06:00 igår bar det iväg till Småland (eller två mil från småland egentligen, i östergötland) för att packa in alla saker i flyttlasset och några timmar senare åkte vi upp till Eskiltuna, dit hon flyttade. Hus utan hiss är inte min favorit..och speciellt inte efter igår. Idag har jag träningsvärk i vaderna och det lär bli ännu värre imorn. Men efter ytterligare några timmar i Eskiltuna var allt klart och vi åkte hem helt utpumpade :P Så det blev hemkörd pizza till middag runt 8-tiden och sen tv och sängen!

Idag är sista dagen på min lediga vecka jag har haft..lite sorgligt :P Nej men har bara en timme imorn i skolan, så det ska nog inte bli allt för ansträngande hoppas jag. Sen måste jag komma på något att köpa till min älskling som fyller 21 på torsdag! Jag har lite ideér men vi får se vad det blir.

I måndags träffade jag min kära Tiina också! Det var så länge sen vi träffades..i januari var det senast när vi precis började på KTH igen (innan jag hoppade av). Det var jättekul att träffas igen och vi åt god Kinamat :) Plus att jag köpte jättegulliga strumpor av henne som hon sålde för sitt fotbollslag, hihi ^^
 
Annars har jag umgåtts med Jonte rätt mycket i veckan och pluggat desto mindre.. men jag har ju en vecka till tentan så det ska nog ordna sig. Fick förresten reda på att jag fick vg på förra tentan så jag blev superglá :) Däremot har jag kännt mig lite dålig i slutet av veckan och idag vaknade jag med världens förkylning..superkul liksom..usch!

Det är säkert dagisbarnen som har smittat mig :P Jag jobbade nämligen på mammas förskola tisdag-torsdag och det var kul. Barnen var jättesöta och mysiga! :) Även om de troligtvis har smittat mig :P

Snart är det vår! Det har varit härligt väder de senaste dagarna och om det blir snö igen drar jag täcket över huvudet och tänker inte vakna förrens i juni! Jag är så trött på vintern och slask nu, ge mig sol! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0