Grattis Älskling!

Idag fyller min älskling 21 år! Grattis sötnos. Morgonen började med ett ryck upp ur sängen kan man ju säga. Jag trodde min mobil ringde, men den vibrerade bara eftersom att den var på ljudlös. Så jag flög ur sängen och försökte hitta den. Hittade den tillslut i min jackficka men det var inte den som hade ringt utan jonte hade fått ett sms. Klockan var alltså sju på morgonen och helt yrvaken gjorde jag frukost till jonte, tände ljus och la paketet + det andra på en bricka och gick in och sjöng "ja må han leva" med otroligt fin morgonröst, men han blev glad ändå ^^

Sen åt han och öppnade sitt paket som var ett tangentbord som han hade önskat sig. Det enda problemet var att det är med engelsk design och har inte å, ä och ö och allting sitter helt annorlunda än på ett svenskt..men när man trycker på en tangent är det som ett svenskt..Alltså jag är inte så bra på att förklara men helt enkelt är det programerat som ett svenskt och symbolerna på tangenterna stämmer alltså inte med det som kommer upp på skärmen. Så vi ska byta till en svensk variant.

Jag var hos doktorn igår och de hade hittat något "otydligt" (eller nåt, som han sa) när jag gjorde ultraljudet. Det betyder att det inte behöver vara någonting alls eller så kan jag ha en jätteovanlig sjukdom som gör att levern lagrar för mycket järn eller något sådant..Ja det skulle ju inte förvåna mig om jag har någon konstig sjukdom eftersom jag har sån otur hela tiden :P Men det hoppas jag såklart inte..

Sen skulle han testa mig för koppar också..vad nu det innebär. Han hade aldrig gjort det på någon förut i alla fall..känns ju bra.. Men har i allafall varit och lämnat blodprov imorse efter firningen av jonteponte. Sen är det gastroskopi snart också, vilket jag absolut inte ser fram emot.. jaja vi får väl se hur det blir med allt..

Eftersom Jonte fyller år idag som sagt ska min familj hem till honom nu och äta tårta! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0