Helgen är slut ):

Måndag igen. Fy. Men det är ju i alla fall sol ute idag! Härligt! Dagen har förövrigt inte varit så himla bra..Det började med att jag försov mig. Började 11 idag och mamma väckte mig vid 5 över 10 och undrade när jag skulle gå upp. Klockjäveln har alltså inte ringt! Jag blir galen på den. Jag flög upp ur sängen och sprang till bussen och otroligt nog kom jag bara 5 minuter försent. Puh. Sen var det ju min nya föreläsare för den här kursen..han kan inte prata eller skriva. Man hör inte vad han säger och man ser ännu mindre vad han skriver på tavlan. Superbra kombination verkligen..suck. Ja man får läsa alla 5 böcker i stället då..

I helgen var det lan hos Helena och Jonas! Det var jättekul! Trevligt och roligt folk och en supersöt katt :) Jag och Jonte sov på en upplåsbar madrass och första natten hade all luft försvunnit på något konstigt sätt och andra natten hade jag skitont i nacken, men det är sånt man får ta! :) Det var kul i alla fall!

Nu ska jag gräva ner mig i plugg ett tag och sen ska jag sova..det blev ju inte så mycket av den varan i helgen om man säger så.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0