Ny dator på gång

Gud vad skönt det är att vara ledig! Jag vaknade för ca en timme sen efter att ha legat och dragit mig i sängen i ca två timmar. Härligt. Igår var jag ju tvungen att vara i skolan vid halv 8 så då var jag tvungen att gå upp vid 6..så lite skillnad idag :)

Igår kom jag hem ca halv 10 och sedan var det bara att sätta sig och läsa i boken som ska vara utläst tills imorn..jag har halva kvar ungefär eftersom jag läste klart pdf-filen också. Suck jag orkar inte läsa mer! Men ska försköka ta tag i det där lite senare och skumma igenom de sista kapitlena.

Snart kommer Jonte hit och då ska vi beställa en ny dator till mig! Ja alltså jag köpte ju min laptop för ca ett år sedan (om jag minns rätt) och den funkar ju rätt bra.. förutom när man ska spela på den! Då är den värdelös! Eller värdelös och värdelös..inte så bra i alla fall. Så nu ska jag alltså införskaffa mig en MYCKET bättre stationär dator.

På komplett.se kan man nämligen bygga ihop sin egna dator, precis som man vill ha den och då kan man också få den mycket billigare än en färdigbyggd dator. Så det ska Jonte hjälpa mig med..för jag har ingen koll på vilket grafikkort och sånt som är bra. Men det dröjer väl ca 5 veckor eller något sådant innan man får hem den.

See ya later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0