Skadad

Godmorgon på er!

Jag tänkte berätta en liten komisk grej som hände mig igår..fast den var allt annat än komisk när den väl hände men efteråt skrattade jag åt den. Jo det var så här att jag och Jonte precis hade badat bubbelbad och när vi skulle ta ur vattnet blev det översvämning så hela badrumsgolvet var täckt med vatten..tror röret från badkaret hade lossnat eller något så allt rann ut på golvet i stället..Anyway jag försökte torka upp vattnet med en handduk på golvet men jag halkar med högerfoten på vattnet så att foten åker i väg och min tå kilas fast UNDER badkaret..Ja då fick jag panik eftersom tån satt fast och det gjorde jätteont!

Jag sa det till Jonte men han trodde mig inte. Hur ofta fastnar man med tån under badkaret liksom? :P Jag försökte i alla fall dra ut tån vilket nästan inte gick men till slut fick jag ut den blödande och svidande. Jag hade fått ett skärsår tvärsöver den och huden hade gått upp eftersom det sitter en vass kant under badkaret..Ja det är nog bara jag som lyckas med något sånt här :P Så nu har jag plåster på höger stortå och det svider fortfarande..

Nej nu ska jag fortsätta vårt (mitt och Jontes) lilla lan här :D Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0