Slask är det värsta jag vet

Hej hej. Vaknade för ca en timme sen, sov ända sedan jag kom hem från Södertälje vid ca 12:15. Ja alltså jag var ju i Södertälje idag för att göra ultraljudet på bukorganen.  Har inte fått svaren än..det ända jag vet är att jag inte hade gallsten..men det trodde jag inte heller. I alla fall så var personalen jättegulliga och trevliga så det gick bara fint och tog bara ca 10 min. Jonte var ju med mig men han fick inte följa med mig in i själva rummet så han satt utanför och hade tråkigt och skickade ett sms till Jonas. Typ "Jag sitter och väntar på att Carro ska bli klar med ultraljudet". Så han trodde så klart att jag var gravid men vi förklarade situationen för honom :P

Sedan gick vi till McDonalds för jag höll på att dö av hunger eftersom att jag inte fick äta någon frukost och vi åt hamburgare till frukost/brunch kl 10..men ibland får man äta hamburgare och pommesfrittes så tidigt! :)

Sedan började det jobbiga. Vi småsprang för att hinna med tåget och när vi kom fram skulle det gå ca 5 minuter senare. Så vi började gå på perrongen och det var blött överallt! Sen när vi hade kommit längst bort sa de att tåget var inställt..kul kul. Eftersom att det var kallt som jag vet inte vad så gick vi tillbaka hela vägen och ställde oss inne på pressbyrån för att få lite värme. Nästa tåg var ca en halvtimme försenat så vi stod inne på pressbyrån i ca 45 minuter! Alltså ibland vill jag strypa någon..

Men jag kom tillslut hem med dyngsura strumpor eftersom att min vinterskor inte tål väta tydligen. Bra köp där. Sedan stupade jag i sängen, var så himla trött! Och sov ända till klockan 15. Nu är jag jättehungrig igen eftersom jag bara har ätit en cheeseburgare och lite pommesfrittes vid klockan 10 idag.. Men jag får väl stå ut tills maten är klar om någon timme eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0