Grattis Pappa!

Idag fyller min underbara lilla Pappa 50 år! Grattis! Han fick en tröja av mig som passade perfekt :) Sen fick han 50 röda rosor av mamma, Han blev glad! Så på lördag blir det fest här som sagt! :) Idag ska vi äta födelsedagsmiddag på Passione hela familjen och Jonte och Min farmor och farfar :) Hoppas det blir lika gott som förra gången jag var där!

Och sen måste jag bara säga att jag är kär.Yes I am. I min nya klänning från MQ! Den är underbar. Det var kärlek vid första ögonkastet :P HIttade ingen bild på den på internet och jag hittar inte min laddare till min kamera..så jag kan inte ta kort på den heller. Den är i alla fall mintgrön och axelbandslös och lite lager på lager..nej jag ger upp jag är sämst på att beskriva saker! De som kommer hit på lördag får se den i alla fall! Sen köpte jag ett par vita högklackade till som jag redan har i svart men tyckte vitt var finare till klänningen.

Nej nu måste jag börja göra mig iordning till skolan, börjar klockan 1 och slutar 3 idag igen. Skulle vara skönare och börja tidigare så man kommer hem på dagen i stället för på eftermiddagen..men men jag ska inte klaga ska ju bara vara där i två timmar. Och den här kursens lärare verkar mycket bättre, han är amerikanare så han bryter på amerikanska, men han kan i alla fall prata och han brinner verkligen för ämnet, vilket oftast gör att man lär sig mer och blir mer intresserad. Vi ska ta upp väldigt intressanta saker som kvinnans roll i mellanöstern, Irans roll som regionsmakt och lite annat smått och gott. Nej det blir nog roligt och intressant faktiskt. Hare! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa grattis ifrån mig! :)

2009-05-07 @ 17:23:24
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0