Skrämd Jonte

Hej folk.

Idag börjar min nya kurs "Mellanöstern i politiken". Jag vet inte vad jag tycker om den..jag är ju inte särskilt intresserad av politik i alla fall. Men vi får väl se idag. Den börjar klockan 1 och slutar 3. Igår lämnade jag in min hemtenta..blir spännande att få resultatet. Kände att jag kunde ha gjort den bättre men jag orkade faktiskt inte hålla på med den längre. Det får gå som det går. We'll see.

Haha Jonte ringde nu och sa att han blev jagad av ett rådjur.. Det gick typ 2 meter ifrån honom hela tiden och efter ett tag stannade den. Och sen när Jonte kollade bakåt igen kom den springandes emot honom. Hhi sött. Den var bara en liten unge sa han. Den kanske har kommit bort från sin mamma. Stackarn :( Jag sa till Jonte att han skulle gå fram och klappa den, men det vågade han inte. Han var lite rädd för den sa han :P Den lilla söta. Hoppas att den klarar sig i alla fall..

Nej nu ska jag bara slappa lite innan jag ska gå. Hejrooooo

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, stackars Jonte :P Mamma och pappa blev jagade av en älg förut på landet:P

2009-05-04 @ 14:52:34
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0