Grådag

Hej och hå vad det var länge sen.

Idag har jag gjort något för första gången. Jag tror inte ni kan gissa vad det är. Nämligen toast! Ja fast med hönökaka..och inte rostat bröd. Det var helt okej..men jag föredrar nog det vanliga sättet.

Vaknade för ett tag sen, var helt död när jag kom hem från skolan vid 3 så sov i 3 timmar..så nu kommer jag säkert inte kunna somna ikväll bara för det..men men.

Jaha har verkligen ingen inspiration just nu. Det enda jag vill säga är att jag tänker på dig min älskade sötnos och när tiden är inne kommer jag finnas där när du behöver mig. Jag älskart dig.

Kommentarer
Postat av: Pauline

snygg blogg!

Är designen gjord av dig?

2009-05-31 @ 18:37:24
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0